Feltétlenül olvassa el!
Ha Önnek az a hirdetés szimpatikus, hogy fél nap alatt elkészül az átalakítás, akkor nálunk nem jó helyen érdeklődik! Ahol fél nap alatt összecsapnak egy gázbeszerelést, ott idő nem juthat olyan időigényes műveletre, mint az ideális helyre befúrt fúvókák beépítése, mert az gyakran csak szívócső leszerelése árán kivitelezhető! Ez pedig belátható, hogy nem férhet bele fél napba.
Talán mi vagyunk az egyetlen szervíz, ahol alapáron a technikailag korszerűbb egyenkénti befecskendezős injektorokat szerelünk alapáron.
Miért aggályos, és sarkalatos probléma a mi szemünkben a 3-as és a 4-es befecskendezősor használata?
Mert egyszerűen belátható, hogy egy házba integrált befecskendezősorral sem rövid, sem pedig egyforma hosszúságú befecskendező tömlők nem érhetőek el, aminek az eredménye a szegénykeverékes üzemmód a leghosszabb tömlőket fogadó (általában a szélső) hengerekben, amiből előbb vagy utóbb a motorkárosodás, a szelep elégés következik be. Ennek kiküszöbölése kizárólag az egyenkénti befecskendezők közvetlen közeli beépítésével kivitelezhető!
Ez jó a motornak, mert egy henger sem jár szegénykeverékes állapotban, így elkerülhető a motorkárosodás!
Jó a használat közben a tulajdonosnak, mert egyenletesebb, komfortosabb alapjáratot, és rángatásmentes gyorsítást eredményez.
Mi minden motornál megkeressük a szívócsövön azt az ideális pontot, ami a legközelebb van a benzines befecskendezőkhöz, és oda építjük be a fúvókát, amit egyformán minden hengernél max. 30-40mm-es tömlővel kötünk össze az egyes injektorokkal.
Nem véletlen, hogy gyári beszerelésű gázrendszereknél egyetlen egy megoldást sem találunk, amely közös házas befecskendezőkkel van szerelve! (A Magyarországon forgalomba hozott Skoda gépkocsikat nem tekinthetjük gyári beszerelésűnek, mivel azt itthon utólag, gázautószervízekben alakították át, csak a magyar importőr ismeri el, nem is hozták forgalomba ezeket hazánkon kívül, mert nem teljesíti a rendkívül szigorú ECE R115 európai szabványt)
Példaként egy Renault Megane motor megmentése: